سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گروگانگیری و سرقت مسلحانه از طلافروشی در زرندیه| دو نفر کشته شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۴۴۷۵
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
گروگانگیری و سرقت مسلحانه از طلافروشی در زرندیه| دو نفر کشته شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۲)
گروگانگیری و سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در زرندیه با دو کشته پایان یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعتی قبل برخی رسانه‌ها در استان مرکزی خبر از سرقت مسلحانه در زرندیه دادند که دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در مامونیه مرکز شهرستان زرندیه استان مرکزی کردند.

سارقان که یک مرد و یک زن بود‌ند پس از دستبرد به طلافروشی با تیراندازی، مالک طلافروشی را هدف گلوله قرار دادند که در نهایت وی جان باخته و پس از آن سارقان از محل متواری شده و پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شده است.

این افراد پس از فرار از طلافروشی با ورود به منزل یک پیرزن او را به گروگان گرفته بودند که با تلاش پلیس زرندیه محاصره و مرد سارق که با اسلحه خود ناامنی و رعب و وحشت ایجاد کرده بود با شلیک به خود از پای درآمد و همدست وی نیز دستگیر شد.

"سرهنگ یوسفوند" فرمانده انتظامی زرندیه در یک گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: سارق که در یک ساختمان مسکونی چند طبقه پنهان شده بود، پس از تهدید کردن پلیس، با شلیک عوامل انتظامی از پای در آمده است. 

این درحالیست که لحظاتی قبل به دنبال این خبر، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از پایان گروگانگیری در شهرستان زرندیه با خودکشی شخص گروگانگیر خبر داده است.

پایان سرقت مسلحانه در زرندیه با کشته شدن سارق مسلح 

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشته شدن یکی از سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان زرندیه و دستگیری همدست وی در اقدام به موقع پلیس خبر داد و گفت: سارقان مسلح پس سرقت از طلا‌فروشی و قتل مغازه‌دار از محل متواری شده بودند. 

سردار هادی رفیعی‌کیا در تشریح حوادث امروز در زرندیه اظهار داشت: ساعتی پیش در پی دریافت گزارش‌هایی از سرقت مسلحانه یک طلافروشی در شهرستان زرندیه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان در محل حاضر شدند. 

وی افزود: با حضور مأموران پلیس مشخص شد دو نفر سارق مسلح پس از قتل طلافروش و سرقت مقادیری طلا، وارد منزل یکی از شهروندان شده و یک خانم مسن و دو دختر بچه را گروگان گرفتند، با به خطر افتادن جان سه نفر از شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان زرندیه با هوشیاری وارد عمل شده و سارق مسلح را به هلاکت رساندند. 

سردار رفیعی کیا با اشاره به آزادی گروگان‌ها در کمتر از یک ساعت خاطرنشان کرد: در اقدامی غافلگیرانه خانمی که سارق مرد را در این سرقت همراهی می‌کرد دستگیر شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->