روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟
سرخط خبرها

گروگانگیری و سرقت مسلحانه از طلافروشی در زرندیه| دو نفر کشته شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۴۴۷۵
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
گروگانگیری و سرقت مسلحانه از طلافروشی در زرندیه| دو نفر کشته شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۲)
گروگانگیری و سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در زرندیه با دو کشته پایان یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعتی قبل برخی رسانه‌ها در استان مرکزی خبر از سرقت مسلحانه در زرندیه دادند که دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در مامونیه مرکز شهرستان زرندیه استان مرکزی کردند.

سارقان که یک مرد و یک زن بود‌ند پس از دستبرد به طلافروشی با تیراندازی، مالک طلافروشی را هدف گلوله قرار دادند که در نهایت وی جان باخته و پس از آن سارقان از محل متواری شده و پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شده است.

این افراد پس از فرار از طلافروشی با ورود به منزل یک پیرزن او را به گروگان گرفته بودند که با تلاش پلیس زرندیه محاصره و مرد سارق که با اسلحه خود ناامنی و رعب و وحشت ایجاد کرده بود با شلیک به خود از پای درآمد و همدست وی نیز دستگیر شد.

"سرهنگ یوسفوند" فرمانده انتظامی زرندیه در یک گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: سارق که در یک ساختمان مسکونی چند طبقه پنهان شده بود، پس از تهدید کردن پلیس، با شلیک عوامل انتظامی از پای در آمده است. 

این درحالیست که لحظاتی قبل به دنبال این خبر، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از پایان گروگانگیری در شهرستان زرندیه با خودکشی شخص گروگانگیر خبر داده است.

پایان سرقت مسلحانه در زرندیه با کشته شدن سارق مسلح 

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشته شدن یکی از سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان زرندیه و دستگیری همدست وی در اقدام به موقع پلیس خبر داد و گفت: سارقان مسلح پس سرقت از طلا‌فروشی و قتل مغازه‌دار از محل متواری شده بودند. 

سردار هادی رفیعی‌کیا در تشریح حوادث امروز در زرندیه اظهار داشت: ساعتی پیش در پی دریافت گزارش‌هایی از سرقت مسلحانه یک طلافروشی در شهرستان زرندیه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان در محل حاضر شدند. 

وی افزود: با حضور مأموران پلیس مشخص شد دو نفر سارق مسلح پس از قتل طلافروش و سرقت مقادیری طلا، وارد منزل یکی از شهروندان شده و یک خانم مسن و دو دختر بچه را گروگان گرفتند، با به خطر افتادن جان سه نفر از شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان زرندیه با هوشیاری وارد عمل شده و سارق مسلح را به هلاکت رساندند. 

سردار رفیعی کیا با اشاره به آزادی گروگان‌ها در کمتر از یک ساعت خاطرنشان کرد: در اقدامی غافلگیرانه خانمی که سارق مرد را در این سرقت همراهی می‌کرد دستگیر شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->